Velkommen til vores side for almindelige spørgsmål
Finder du ikke svar på dit spørgsmål? Så er du varmt velkommen til at kontakte os!
Ved normal belastning afsender vi ordrer inden for 1-3 arbejdsdage.
Ved kampagner/tilbud kan det tage lidt længere tid.
Ja! Du er meget velkommen til at besøge vores butik i Malmø, Östergatan 26 Læs mere om vores butik her
Åbningstider:
Man-fre 10.00-18.00
Lørdage 10.00-16.00
Søndag lukket!
Når din forsendelse er blevet afsendt fra vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse med detaljer om din ordre og sporingsoplysninger. Hvis du ikke har modtaget disse oplysninger, skal du kontakte vores support, så kan vi sende dem igen.
support@rawfoodshop.se
Send en mail med overskriften "Kan ikke komme igennem ordren". Prøv at beskrive din oplevelse så præcist som muligt
- Gå tilbage til indkøbskurven for at se, at der ikke er nogen fejlmeddelelse.
- Sørg for, at du bruger en kortudbyder, som vi accepterer (ikke american express eller dibs).
- Kontakt venligst vores support med nedenstående oplysninger:
- Hvilken enhed bruger du? (mobil/laptop/padda)
- Hvilken browser bruger du? (safari/chrome/firefox osv.)
- Får du en fejlmeddelelse, vedhæft venligst en printskærm, så vi kan hjælpe dig hurtigere.
support@rawfoodshop.se
Det kan være, at du har en ad-blocker aktiveret på din webbrowser, hvilket betyder, at du ikke kan se personlige anbefalinger.
For at deaktivere din ad-blocker skal du gå til dine "add-ons" i din browsermenu og deaktivere din adblocker på internet side. Du kan også surfe inkognito: vælg "arkiv" i din browsers menu og åbn et nyt inkognitovindue.
Vi glæder os over din feedback om, hvordan vi kan forbedre vores side.
Kontakt os på e-mail med overskriften "fejl på hjemmesiden" support@rawfoodshop.se
Rabatkoder anvendes ved kassen under værdikodeafsnittet. Hvis du ikke kan komme igennem rabatkoden så mail support med dit ordernummer.
Når din ordre er registreret på lageret, vil du modtage en forhåndsbesked om, at vi pakker din ordre. Når din ordre er klar og afsendt, bør du modtage en e-mail med et link, så du kan se, hvor din ordre er på vej til dig. Når bestillingen er ankommet, sendes en SMS fra Postnord.
Mangler du en vare i din ordre, der er løbet tør, skal dette noteres på den følgesedlen, som du modtager med i pakken. Så er der også foretaget en tilpasning af din betaling til varebeløbet. Hvis der ikke er nogen note på din følgeseddel, bedes du kontakte vores support.