Ofte stillede spørgsmål & svar
Vores leveringstid er i øjeblikket 2-4 hverdage. Vi gør alt for at sende dine varer så hurtigt som muligt!
Varer, der er på lager, leveres som regel inden for det antal hverdage, der står angivet på vores hjemmeside. Den estimerede leveringstid for din vare kan du finde i din ordrebekræftelse, ved checkout eller på produktsiden.
Ved kampagner eller tilbud kan leveringstiden være en smule længere, men vi gør altid vores bedste for at sende din ordre så hurtigt som muligt. Hvis ikke andet er aftalt, og leveringstiden overstiger 30 hverdage (uden at det skyldes dig), har du naturligvis ret til at fortryde dit køb.
Vi tilbyder flere fragtmuligheder, så du kan vælge den, der passer dig bedst!
Bring valgfrit leveringssted 49 DKK - Gratis fragt over 499 DKK*
Bring Hjemlevering 98 DKK*
Postnord valgfrit leveringssted 49 DKK*
Postnord Hjemlevering 98 DKK*
Postnord Virksomhedspakke 299 DKK*
*Forsendelsesomkostninger tillægges ordrer over 20kg samt til hjemlevering.
Vi tilbyder i øjeblikket ikke leveringer til Grønland & Færøerne.
Selvfølgelig! Når din ordre begynder at blive forberedt på vores lager, sender vi dig en e-mail med et sporingsnummer. Dette opdateres først, når det fragtfirma, du har valgt, afhenter din pakke hos os.
Hvor lang tid er der gået?
Hvis der er gået længere tid end den angivne leveringstid, og du stadig ikke har modtaget din ordre, så kontakt vores support, så hjælper vi dig med at spore pakken.
Kontakt kundeservice
Har du modtaget en ordrebekræftelse?
Når du gennemfører din bestilling, sender vi en ordrebekræftelse via e-mail. Hvis du ikke har modtaget den, tjek din spam-mappe, eller kontakt os for at sikre, at din ordre er registreret.
Har du modtaget et sporingsnummer?
Når din ordre er pakket og afhentet af distributøren, sender vi en e-mail med sporingsinformation. Tjek din e-mail (inklusive spam) for at se, om den er kommet.
Har du modtaget en besked fra transportøren?
Når din pakke er klar til afhentning på et udleveringssted, eller hvis den skal leveres hjem til dig, modtager du en besked via e-mail eller SMS.
Har du ikke modtaget nogen information eller besked?
Hvis du ikke har modtaget nogen besked eller sporingsinformation, så kontakt vores support, så hjælper vi dig med at løse problemet så hurtigt som muligt.
Kontakt kundeservice
Vi forstår, at det nogle gange kan ske, men det er vigtigt at hente din pakke i tide for at undgå ekstra omkostninger. Her er, hvad der gælder:
Afhentning af pakke
- Du skal hente din pakke inden for den tidsfrist, der er angivet i beskeden, normalt inden for 7 dage efter, at pakken er ankommet.
- Pakker afhentes normalt personligt med gyldigt ID.
- Hvis du har bestilt levering til en pakkeboks, skal du muligvis downloade transportørens app for at hente pakken.
- Du vil modtage en besked via e-mail eller SMS med information om, hvor og hvornår du kan hente din pakke.
Ikke-afhentet pakke
Hvis en pakke ikke bliver afhentet, før den returneres til os, kan vi blive nødt til at opkræve et gebyr på 300 SEK for håndtering og fragtomkostninger.
Husk, at du skal hente pakken for at kunne benytte din fortrydelsesret. Hvis pakken returneres uden at blive afhentet, gælder dette gebyr.
Vi anbefaler, at du holder øje med beskeder via e-mail eller SMS, hvor du får information om, hvor og hvornår din pakke kan afhentes.
Du kan ofte forlænge opbevaringstiden ved at:
- Kontakte transportøren direkte.
- Bruge transportørens app.
Det er en nem måde at undgå, at pakken bliver returneret til os.
Vi kan ikke garantere, at det er muligt at ændre leveringsadresse eller udleveringssted på en allerede afgivet ordre. Kontakt kundeservice så hurtigt som muligt, så gør vi vores bedste for at hjælpe dig.
Kontakt kundeservice
Vi ønsker, at du altid føler dig tryg ved din bestilling. Hvis din pakke skulle være beskadiget ved levering, bedes du følge disse trin:
Ved levering:
- Bed udleveringsstedet eller fragtføreren om at notere skaden og lave en reklamation på stedet.
- Hent ikke pakken.
- Kontakt derefter vores support, så vi kan hjælpe dig videre og følge op på sagen.
Hvis du opdager skaden derhjemme:
- Ser du først, at pakken er beskadiget, når du kommer hjem? Intet problem! Kontakt vores support senest 14 dage efter, at du har modtaget pakken.
- Vedhæft et billede af skaden, så vi kan håndtere sagen så hurtigt som muligt.
Kontakt kundeservice